Als klanten eenvoudig kunnen betalen, worden facturen sneller voldaan, bespaart dat in administratieve kosten en is er minder negatieve communicatie met de klant. Daarom kan je binnen Multi-Admin kiezen voor verschillende betaalmethoden.
Lees meerMet onze nieuwe modules voor Training&Scholing stelt u gemakkelijk zelf een (interactief) lespakket samen. De overkoepelende ondersteunende modules voor Surveys, Logging en Exports maken het softwarepakket nóg veelzijdiger.
Lees meerNieuwe medewerker inwerken met Multi-Admin, kijken of er iest slimmer kan, bespreken van nieuwe functionaliteiten of juist de laatste update. Multi-Admin en Netsetters geven maandelijks een training voor klanten.
Lees meerOok al staat de wereld een beetje stil in April, de april release zit weer vol met nieuwe features.
Lees meerTijdens de implementatiefase, of wanneer u al een poosje met het systeem werkt zullen de termen rechten, rollen en groepen regelmatig ter sprake komen. In dit artikel leggen we het verschil uit.
Lees meerHoewel we de productrelease voor training & scholing eigenlijk pas in juni op de planning hadden staan, heeft de coronacrisis ons in een stroomversnelling gebracht en is de eerste testversie in gebruik genomen
Lees meerMulti-Admin is ingericht als klantportaal voor de radiocommunicatie specialist AMCOM. Met automatische updates voor hun afnemers en dealers wanneer er nieuwe informatie beschikbaar is voor de producten die zij afnemen.
Lees meerModules zijn de bouwstenen waarmee we de ideale software voor u kunnen samenstellen. Elke module bestaat uit een aantal vaste kenmerken die we in dit artikel zullen uitlichten zoals editpagina's, widgets en workflows.
Lees meerHet nieuwe planbord laat je bezetting van ruimtes en personen beheren en inplannen. Ook zijn ruimten nu te groeperen voor een beter overzicht.
Lees meerBovenop een aantal basisfunctionaliteit zoals gebruikersbeheer, en wijzigingsgeschiedenis. Ontwikkelden we custom modules voor het onderhouden van Global Product Classification (CPC) Codes. Voorzien van externe widgets en API voor het delen met externe applicaties.
Lees meerIn de januari update hebben we de modules rondom producten en facturatie opnieuw opgepakt. Met feedback vanuit onze gebruikers hebben we wat extra automatische workflows gemaakt en verschillende kleine bugs opgelost.
Lees meerSinds Mei 2018 is de nieuwe wet Algemene Verordening Gegevensbescherming , oftewel AVG, van kracht. Dit houdt in dat consumenten meer inzicht en controle hebben wanneer een organisatie gebruik maakt van persoonsgegeven die ze aan hen toevertrouwen. Multi-admin voldoet volledig aan deze nieuwe wetgeving en maakt het organisaties mogelijk om hieraan te voldoen.
Lees meerGemeente Breda, eigenaar van het nieuwe bedrijvenverzamelgebouw in het voormalige belastingkantoor, is de eerste gebruiker van ons nieuwe multifunctionele Extranet / Communityportal.
Lees meerDe december release staat in het teken van vastgoed beheer. hieronder valt het opdelen van locaties, afdelingen en ruimtes en deze kunnen koppelen aan de andere modules binnen Multi-admin.
Lees meer