Custom Software Databeheer

Heeft uw organisaties hele specifieke datasets in beheer? Statistieken, Productfeeds, Global standards, financiële gegevens? Met multi-admin beschikt u in één klap over een systeem wat de basis-functionaliteiten biedt zoals gebruikersbeheer, rechtensysteem, periodieke mutatienotificaties en exportfunctionaliteiten. Daarbovenop ontwikkelen we de modules die specifiek voor uw datasets en automatisering benodigd zijn. Denk hierbij ook aan de koppelingen met externe systemen om uw data automatisch te synchroniseren. Met op maat gemaakte workflows proberen we u zoveel mogelijk tijd te besparen.

In het kort

  • Eenvoudig de basismodules voor een adminsysteem
  • Op maat gemaakte modules conform uw data
  • Standaard opties voor inloggen, gebruikersbeheer, rollen en rechten
  • Crosslinkse acties tussen modules
  • Synchronisatieopties, imports en exports
  • Publieke widgets voor externe websites
  • Notificatiesysteem voor mutaties
  • Custom workflows

Basismodules voor custom databeheer

Multi-admin is is zeer flexibel en altijd uit te breiden met modules naar keuze. Standaard worden voor een softwarepakket voor het beheren van eigen datasets meestal de volgende modules en functionaliteiten opgeleverd:

Gebruikers, rollen, rechten en groepen

Multi-admin beschikt over een uitgebreid rollen&rechten-systeem. U kunt verschillende gebruikerstypes aanmaken en vervolgens per module / entiteit exact instellen of dit gebruikerstype mag lezen, bewerken, aanmaken of verwijderen (CRUD). Ook is het mogelijk om hierbovenop nog bepaalde gebruikersgroepen aan te maken. Binnen een gebruikersgroep kan nog gedetailleerder worden aangegeven dat individuele entries alleen door leden van dezelfde groep mogen worden gelezen, bewerkt, aangemaakt of verwijdert. 

Logboeken

Bijna alles wat binnen multi-admin wijzigt of aangemaakt wordt kan gelogd worden. Denk bijvoorbeeld aan het aanmaken, wijzigen of verwijderen van uw content-items, maar ook het inlog-gedrag van gebruikers of weergave van bepaalde items. Bij oplevering maken we desgewenst een aantal logboeken op maat en gefilterd zodat u exact kunt zien wat u nodig heeft. 

Custom fields

Het softwarepakket bestaat op dit moment al uit 75 modules en dit aantal groeit nog elke maand. Soms zijn uw wensen erg in lijn met een van de reeds bestaande modules. In dit geval kan er gebruik worden gemaakt van de Custom-Fields-functionaliteit. Op deze manier kunnen we redelijk eenvoudig een aantal velden aan de reeds bestaande modules zodat deze overeenkomen met uw behoefte. In elk ander geval kunnen we modules op maat ontwikkelen

Dashboards

Voor elk gebruikerstype kan een speciaal dashboard / startpagina worden aangemaakt. Hier kunnen bijvoorbeeld allerhande statistieken, logboeken of laatst gewijzigde items op getoond worden. Ook is het mogelijk bepaalde acties of snelkoppelingen direct vanuit het dashboard uit te voeren. 

F.A.Q. / Kennisbank

In principe zou een systeem zo ontwikkeld moeten zijn dat iedereen er zonder al te veel uitleg snel mee overweg zou moeten kunnen. Toch is het soms nodig om wat extra tekst en uitleg te geven over bijvoorbeeld workflows of API-documentatie of interne afspraken betreft het gebruik van het systeem. Voor deze gevallen beschikt het softwarepakket over een intern F..A.Q.-systeem waar dit soort zaken in uitgelicht kunnen worden. 

vast bedrag per maand

Het semi-custom softwarepakket wordt aangeboden als een SAAS-pakket voor een vast bedrag per maand. Hierdoor profiteert u altijd van de meest actuele software en de laatste (beveiligings)updates.

Altijd inclusief

  • Module: Gebruikers
  • Module: Dashboards
  • Module: Rechten&Rollen
  • Incl: Maandelijkse updates
  • Module: F.A.Q / Kennisbank
  • Incl: 10GB opslagruimte
  • Module: Custom Fields
  • Incl: 200GB dataverkeer p/m
  • Module: Multi-log
Vanaf
40Per maand

Building Blocks

De behoeften van elke organisatie is weer anders en daarom is ons portal systeem opgebouwd uit meer dan 75 losse modules die naar wens op elk moment aan uw software kunnen worden toegevoegd. Enkele reeds aanwezige zijn bijvoorbeeld de modules voor:

Productbeheer

Uw klanten een actueel overzicht bieden van de producten, specificaties en voorraad die u in huis heeft. Voor wholesale organisaties bestaan mogelijkheden om klantspecifieke (korting)prijzen te tonen en hen te voorzien van het laatste marketingmateriaal of factsheets.

Diverse standaard entiteiten / stam-gegevens

Terwijl multi-admin steeds breder ingezet wordt groeit het aantal modules voor het invoeren van diverse standaard entiteiten en stam-gegevens. Denk bijvoorbeeld aan dieren, rassen, kleuren, postcodetabellen, nutriënten etc. Maar ook veel specifieke tabellen als GPC codes (Global Product Classification codes) PLU codes (Price Look UP codes). Al deze modules zijn vervolgens weer te koppelen aan andere modules. 

Audit tools

In veel gevallen werken er verschillende mensen aan het onderhouden van bepaalde datasets. Ingevoerde of gewijzigde data moet worden overhandigd ter goedkeuring of controle. In dat geval kunt u gebruik maken van onze audit tools. Een geautomatiseerd systeem zorgt ervoor dat nieuwe data bij de juiste persoon of afdeling terecht komt ter bevestiging of verbetering.

Customisation

Branding

Een systeem voor het onderhouden van data is er met name op gericht om functioneel te zijn, daarom is multi-admin zo ontworpen dat gebruiksvriendelijkheid voorop staat. Uiteraard zijn er alsnog mogelijkheden om de software wel te laten aansluiten bij de stijl van uw eigen organisatie. Het voordeel van multi-admin is dat techniek voor een groot deel los staat van ontwerp, dus hier kunnen custom wijzigingen in aangebracht worden. 
Daarnaast draait uw systeem  altijd via uw eigen (sub)domein zoals mijn.bedrijfsnaam.nl, databeheer.bedrijfsnaam.nl of bedrijfsnaam.me.

Ook e-mails die verzonden worden vanuit dit systeem kunnen van uw eigen domeinnaam gebruik maken.

Sharing opties: Widgets, REST-API, csv’s, spreadsheets, imports en exports

U onderhoud uw data waarschijnlijk niet voor niets. Met deze data zal ook buiten het systeem waarschijnlijk “iets” moeten gebeuren. Of wellicht moet er juist wel externe data in het systeem worden opgeslagen. In veel gevallen kan dit bijvoorbeeld geautomatiseerd worden met een XML-koppeling. Maar we kunnen uiteraard ook kijken naar de handmatige opties middels het importeren of exporteren van CSV bestanden. Daarnaast zijn er mogelijkheden om bijvoorbeeld widgets te ontwikkelen om uw data middels een i-Frame op een externe website te tonen of door het exporteren van (opgemaakte) spreadsheets of PDF-bestanden.


Automatisering

Dit is waar het echte gebruikersgemak en tijdbesparing begint. Wanneer het systeem voor u is ingericht en uw data is geïmplementeerd is het tijd voor de automatisering.

Updates en Notificaties

Wilt u uw medewerkers, collega’s of andere stakeholders regelmatig op de hoogte houden nieuwe data binnen het systeem? Dan biedt het automatische notificatiesysteem een uitkomst. Gebruikers hoeven niet dagelijks opnieuw in te loggen op het intranet, maar krijgen (naar keuze) elke dag, week, of maand compleet geautomatiseerd een e-mail met een overzicht van de laatste items of wijzigingen die op hen van toepassing zijn.

Statuswijzigingen

Een van de krachtigste functionaliteiten van multi-admin zijn de automatiseringsprocessen op het moment van statuswijzigingen. Denk bijvoorbeeld aan het invoeren van een nieuw product of artikel: Op het moment dat er op “opslaan” wordt geklikt kan er direct een notificatie verzonden worden naar de betreffende medewerkers om de nieuwe content goed te keuren of bijvoorbeeld te ondertekenen. In sommige gevallen kan het bijvoorbeeld zo zijn dat alle board-members een item moeten goedkeuren, vervolgens wordt het item online geplaatst.. 
Zo zijn er voor elke mult-admin installatie en per module/entiteiten weer andere actie-reactie statuswijzigingen in te stellen.

Procesoptimalisering

Zoals eerder genoemd zijn er binnen multi-admin in principe een ontelbaar aantal (custom)modules in te schakelen. Deze modules kunnen zowel los als gekoppeld aan elkaar functioneren. U kunt entiteiten binnen zo’n module altijd los aanmaken en bewerken. Zoals een time-entrie of een taak. Maar om echte tijdswinst te behalen kijken we graag met u samen welke processen er geautomatiseerd plaats kunnen vinden of vereenvoudigen om met zo min mogelijk “kliks” zo veel mogelijk werk uit handen te nemen. 

Koppelingen met externe systemen

Waarschijnlijk heeft u al diverse diensten en softwarepakketten in uw online infrastructuur opgenomen. Multi-Admin groeit maandelijks met nieuwe modules maar wij realiseren ons dat het soms moeilijk is om afscheid te nemen van een product wat u al jaren naar tevredenheid gebruikt.  Mede daarom bieden wij diverse opties aan om uw intranet met externe systemen te koppelen. Denk bijvoorbeeld aan betaalsystemen, administratiepakketten en CRM-systemen. Dit kan door imports, e-mailupdates, API-koppelingen en andere synchronisatie. Neemt u gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.