Klantportaal

Laat klanten zelf hun bedrijfs- of persoonsgegevens wijzigen. geef ze inzicht in producten en/of diensten die ze bij u afnemen, of laat ze de online helpdesk of faq-systeem raadplegen. Periodieke facturatie- betalingen waren nog nooit zo eenvoudig, of koppel met uw reeds bestaande systemen.

in het kort

  • Draait op uw eigen (sub)domein
  • In uw eigen huisstijl
  • Klanten zelf accountgegevens laten beheren
  • Bestanden, Artikelen en documenten delen
  • Gebruikersstatistieken per klant
  • Bestelopties
  • Diensten en productenoverzicht
  • Nieuws- en agenda voorzieningen

Het basis klantportaal

Klantportalen op basis van Multi-admin is is zeer flexibel en altijd uit te breiden met modules naar keuze. Standaard wordt uw softwarepakket met de volgende modules en functionaliteiten opgeleverd:

CRM & Inloggen

De meeste klantportalen hebben een aantal zaken in gemeen. Zo moeten er gebruikers aangemaakt en beheerd kunnen worden. Deze kunt u zelf aanmaken, maar er zijn ook mogelijkheden om te synchroniseren met een extern (crm) systeem, te importeren, of dit uw klanten zelf laten doen. Vervolgens moet een klant zijn eigen gegevens kunnen wijzigen. 

Gebruikersgroepen & Rechten

Een andere standaard functionaliteit in multi-admin is dat u uw klanten kunt indelen in gebruikersgroepen en deze verschillende rechten en rollen toe kunt wijzen. Zo kunt u per klantgroep bepalen wat zij te zien krijgen of welke functionaliteiten zij kunnen gebruiken.

Informeren

Met behulp van verschillende modules kunt u uw klanten altijd op de hoogte houden van actuele items binnen uw organisatie. Zo is er bijvoorbeeld een nieuwsvoorziening en een agendafunctie. Maar ook een uitgebreid gedeelte voor veelgestelde vragen en downloadcentrum.

Updaten

Afhankelijk van welke modules u gebruikt kunt u klanten geautomatiseerde notificaties verzenden van bijvoorbeeld de laatste nieuwsitems, bestanden, uitnodigingen voor evenementen en productupdates. Zo hoeven zij niet zelf regelmatig op het klantportaal in te loggen maar kiezen zij zelf om dagelijks, wekelijks of maandelijks een overzicht van de laatste items per mail te ontvangen.

AVG

Uiteraard is het systeem volledig AVG-proof en hebben uw klanten de volledige zeggenschap over wat er met hun data gebeurt.

Vast bedrag per maand

Het softwarepakket voor uw klantportaal wordt aangeboden als een SAAS-pakket voor een vast bedrag per maand. Hierdoor profiteert u altijd van de meest actuele software en de laatste (beveiligings)updates

Altijd inclusief

  • Module gebruikers
  • Module: organisaties
  • Module: Kennisbank/ F.A.Q.
  • Incl: 10GB opslagruimte
  • Modules: Nieuws en Agenda
  • Incl: 200GB dataverkeer p/m
  • Module: Rollen & Rechten
  • Incl: Maandelijkse updates
  • Module: Notificaties
Vanaf
30Per maand

Building blocks

De behoeften van elke organisatie is weer anders en daarom is ons portal systeem opgebouwd uit meer dan 75 losse modules die naar wens op elk moment aan uw klantportaal kunnen worden toegevoegd. Enkele functionaliteiten zijn bijvoorbeeld de modules voor:

Productbeheer

Uw klanten een actueel overzicht bieden van de producten, specificaties en voorraad die u in huis heeft. Voor wholesale organisaties bestaan mogelijkheden om klantspecifieke (korting)prijzen te tonen en hen te voorzien van het laatste marketingmateriaal of factsheets.

Facturatie

Op eenvoudige wijze eenmalig of periodieke digitaal factureren. Uiteraard valt automatisch herinneren tot de mogelijkheden. Net als het koppelingen met betaalsystemen als Multisafepay, Mollie en Omnikassa. En zijn er interne koppelingen aanwezig met takenlijsten en urenregistratie

Urenregistratie

Biedt uw klanten ten alle tijden een real-time overzicht van de uren die u voor hen gewerkt heeft en taken die u heeft uitgevoerd. Ook te koppelen met het automatische update- en notificatiesysteem.

Taken en Ticketsysteem

Verbeter de samenwerking en creëer inzicht voor zowel uw klanten als uzelf. Door gebruik te maken van het ticketsysteem is er altijd terug te vinden wat er exact is afgesproken en uitgevoerd. 

CUSTOMISED SOFTWARE

Branding

Uiteraard wilt u het klantportaal zo veel mogelijk laten aansluiten bij de stijl van uw eigen organisatie. Het voordeel van multi-admin is dat techniek voor een groot deel los staat van design en dat er veel mogelijkheden zijn om de vormgeving aan te passen naar dezelfde stijl als bijvoorbeeld uw website of volgens uw brandmanual. 
Daarnaast draait het klantportaal altijd via uw eigen (sub)domein zoals mijn.bedrijfsnaam.nl, klantportaal.bedrijfsnaam.nl of bedrijfsnaam.me.
Ook e-mails die verzonden worden vanuit dit systeem kunnen van uw eigen domeinnaam gebruik maken.

Custom data en functionaliteit

Maakt uw organisatie gebruik van heel specifieke datasets die u aan uw klanten wil aanbieden of wilt u speciale online diensten aanbieden? Dan kunnen er modules speciaal voor uw organisatie worden aangepast of ontwikkeld. U blijft ten alle tijden gebruik maken van de reguliere (beveiligings)updates van multi-admin.

Automatisering

Dit is waar het echte gebruikersgemak en tijdbesparing begint. Wanneer het systeem voor u is ingericht en uw data is geïmplementeerd is het tijd voor de automatisering.

Updates en Notificaties

Wilt u uw klanten, leden of cliënten regelmatig op de hoogte houden nieuwe items binnen het klantportaal? Denk bijvoorbeeld aan producten, downloads, helpdeskartikelen, nieuws, evenementen of andere updates? Dan biedt het automatische notificatiesysteem een uitkomst. Gebruikers hoeven niet keer op keer opnieuw in te loggen op het klantportaal, maar krijgen (naar keuze) elke dag, week, of maand compleet geautomatiseerd een e-mail met een overzicht van de laatste items of wijzigingen die op hen van toepassing zijn.

Statuswijzigingen

Een van de krachtigste functionaliteiten van multi-admin zijn de automatiseringsprocessen op het moment van statuswijzigingen. Denk bijvoorbeeld aan een reservering: op het moment dat een reservering wordt goedgekeurd kan er automatisch een factuur worden aangemaakt, een planning worden gemaakt en een betaallink worden verzonden aan de klant of een betaalopdracht naar uw pin-terminal worden gestuurd. 
Zo zijn er voor elke mult-admin installatie en per module/entiteiten weer andere actie-reactie statuswijzigingen in te stellen.

Procesoptimalisering

Zoals eerder genoemd zijn er binnen multi-admin in principe een ontelbaar aantal (custom)modules in te schakelen. Deze modules kunnen zowel los als gekoppeld aan elkaar functioneren. In de basis kunt u entiteiten binnen zo’n module los aanmaken en bewerken. Zoals een reservering of een factuur. Maar om echte tijdswinst te behalen kijken we graag met u samen welke processen er geautomatiseerd plaats kunnen vinden of vereenvoudigen om met zo min mogelijk “kliks” zo veel mogelijk werk uit handen te nemen.